VIDEO: Cum Scrii Mesaje Ușor de Citit?

Școala de Dans Lets Dance

Scriu tâgâdâm, ca un Căluț
Instructor Let's Dance
#1
Video-ul cam spune tot, dar ai și textul mai jos :p


Salutare,

Astăzi vom învăța cum să scriem mesaje frumoase care să fie citite ușor de ceilalți.

De ce am vrea asta?

Păi...Simplu. Noi le scriem pentru a fi citite, nu-i așa?

DOOHH

Cu toți am fost în situația în care purtăm o conversație interesantă cu cineva și într-un moment de aprigă inspirație respectivul scrie un mesaj care arată cam așa. minion6minion10minion11minion2:D:))


mesaj care nu invită cititorul.PNG


BAM.


Care este problema cu acest mesaj?


Mmmm...


Păi este o pleașcă lungă și nespațiată de text. Te uiți la el și nu numai că nu îți vine să-l citești. Ba mai mult: Îți vine să fugi!


Ce s-ar fi întâmplat dacă el ar fi fost scris așa?


Mmmm... altă viață. Este exact același text însă îl poți citi MULT mai ușor.


Hai să vedem cum îl transformăm pe primul în al doilea.


Fă cunoștință cu bara de editare a unui mesaj. Este un instrument puternic cu multe facilități. Îți sugerez să le încerci pe fiecare dintre ele.

bara de editare a unui mesaj.JPG



Recomandările mele pentru un text care invită să fie citit sunt:

  1. Lasă rânduri libere între ideile tale. Poți lăsa unul sau chiar două.
  2. Evidențiază textul care este important: mărindu-l, subliniindu-l sau dându-i altă culoare.
  3. Folosește emoticoane pentru a face textul tău mai interesant. Și mai funny.
  4. Folosește semnele de punctuație. Virgula, punctul etc.
  5. Folosește diacritice: ă, î, ș, ț etc.
  6. Dacă textul tău conține o listă fă-o să arate ca o listă.
  7. Dacă este cazul adaugă poze și video-uri mesajului tău. Pozele le adaugi cu butonul "Încarcă un fișier". Videourile le adaugi dând Copy-Paste cu link-ul lor direct în mesaj.
  8. Scrie mesaje relevante pentru subiectul discutat. Oricât de frumos este scris mesajul tău, dacă el nu este la subiect, nu prea este de valoare, nu-i așa?


Acestea fiind spuse aștept cu interes mesajele tale în comunitate.


Bye bye
 
Ultima editare de un moderator:
Sus